sobota, 26 października 2013

Yves Rocher, Reparation, Nutri - Repair Conditioner (Odżywka odbudowująca z olejkiem jojoba)- recenzja

Witam Was bardzo cieplutko! :*

Mam nadzieję, że u Was wszystko OK! :). 
Nadeszła sobota, a wraz z nią chwila, w której mogę podzielić się z Wami moją opinią na temat odżywki z Yves Rocher, Reparation, Nutri - Repair Conditioner (Odżywka odbudowująca z olejkiem jojoba)

Produkt ten jest dostępny w drogerii Yves Rocher (cana 9,90 zł na promocji, a cena regularna 11,90 zł.) Link do ich strony internetowej Yves Rocher.


Opakowanie jak możecie zauważyć jest w postaci tubki, co moim zdaniem jest bardzo praktyczne, ponieważ ułatwia to nam wydobycie produktu i kosmetyk cały czas spływa w dół.

Co mówi producent?





Tu zacznę od konsystencji. Biała, nie za gęsta maź o obłędnym zapachu, jak dla mnie podobnym do gumy balonowej :D. Przyjemna w stosowaniu, tylko niestety niewydajna;/. Tak jak zaleca producent, do jej spłukania należy użyć większej objętości wody.







Działanie:
Tu z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że produkt podołał wszystkim wymaganiom. ( Moje końcówki są suche i zniszczone;/).

Włosy są miękkie, nawilżone, wygładzone i bardzo łatwo się rozczesują. Zaobserwowałam również, że mimo codziennego stosowania nie obciąża, a co najważniejsze widzę poprawę w kondycji włosa!!!
Kolejnym dużym plusem tej odżywki jest jej skład.

 Bez parabenów i silikonów.
Na początku w składzie zawiera dwa emolienty:
cetyl alcohol i stearyl alcohol- zapobiegają nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni, przez co zmiękczają włosy.
Substancję zapobiegającą elektryzowaniu się włosów.
Oleje takie jak:
simondsia chinensis (jojoba) seed oil- masło jojoba. Chroni przed nadmierną utratą wody. Zawiera wysoką zawartość wit. E. Chroni włosy przed czynnikami zewnętrznymi, nawilża, substancja przeciwłupieżowa, wspomaga zmniejszenie produkcji łojotoku;
prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil- olej ze słodkich migdałów. Jest to substancja o właściwościach nawilżających, natłuszczających i ochronnych.
Dodatkowo zawiera substancję ułatwiającą rozczesywanie włosów, a także panthenol, który jak już chyba każdy wie jest substancją o właściwościach nawilżających, przeciwzapalnych oraz przyspieszającą regenerację naskórka. W składzie znajdziemy również dwa nieszkodliwe konserwanty, kwas cytrynowy i perfumy.

Reasumując jest to jedna z moich ulubionych odżywek do włosów. W skali od 1 do 5 daję jej 4, dlaczego?? Ponieważ jak już wymieniłam wcześniej nie jest wydajna oraz jest to tzw. zielony punkt. Nie uzyskamy na nią zniżki, pozostaje czekać na promocje. Mimo wszystko plusów jest o wiele więcej niż minusów, dlatego serdecznie polecam.

A czy któraś z Was używa/używała tej odżywki? Koniecznie dajcie mi znać i napiszcie co o niej sądzicie. Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania :).

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu

Ciniax03

11 komentarzy:

  1. Wydaje się fajna, chociaż szczerze mówiąc wolałabym żeby miała silikony w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już jakiś czas mam ją na wish liście ale nie mogę się zebrać żeby ją kupić.. Ale postaram się ją niedługo zamówić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki z Yves Rocher, przede wszystkim za zapach ;)
    Dzięki wielkie za odwiedziny, będę wpadać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj. dziekuje za odpowiedz na moim blogu - odpowiedzialam Ci na komentarz

    nawiazujac do Twojego posta - wogle nie znam kosmetykow Yves Rocher.. ta odżywka po skłądzie wyaje sie byc w miare ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ani tej odżywki ani nic innego z tej marki... Może kiedyś wypróbuję, ale najpierw muszę zużyć to co zalega w łazience... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się tu ;)
    Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałoby się moim włosom eh :(
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem i dodaję do obserwowanych :) Również zachęcam do obserwowania :*

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kosmetyki z YES choć mało ich tam kupuję, ale są rewelacyjne. Ja nigdy nie nie zawiodłam. zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Zastrzegam sobie wszelkie prawa dotyczące moich wpisów
oraz nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i zamieszczanie bez mojej zgody.